» Svart och vitt badrum





Bilder: SöderbergAgentur

Att svart och vitt är en favorit för mig i inredningssammanhang har nog ingen missat.
Kan vara därför jag fastnade för detta badrum, som går i just svart och vitt.
Det stora badkaret med raka linjer och en fin kran i mitten tilltalar mig.
Fönstret i taket ger mycket ljus (ljus är en annan favorit), tänk bara att ligga i badkaret och kunna titta upp på himlen. Något som jag kan sakna i våran lägenhet är bra förvaring i badrummet, och här har man lyckats få in mycket dold förvaring och får en lång bänk på köpet. Dubbla handfat är inte heller dumt.
» Inspiration Badrum | |
#1 - - Emelie:

Hej! Har du köpt kamera än :) ? Jag är supernöjd med min. Tyvärr är det mycket annat just nu så hinner inte fota så mycket men den är super tycker jag! Kram och mysig helg /Emelie

#2 - - Åse:

Vilket drömbadrum! Men jag hade föredragit att ha en dörr i öppningen.

#3 - - Inspirera Mera:

Vilka fina inspirationsbilder!

Trevlig helg, kram Sandra

#4 - - Caroline:

Supersnyggt. Men när ska vi seeees då? Hur ser ditt schema ut?

#5 - - Lillsnörpa:

Å så läckert!

#6 - - ÅSA:

Gud, vilket fint badrum!!!

JAG VILL HA!!!

Upp