» Jul & Hantverksmässan 09



Idag har jag tillbringat halva dagen i Kista, på Jul & Hantverksmässan. Bilderna ovan är därifrån.
Mest fascinerande var det att titta på när Tove Egholt gjorde små pärlor i glas (översta bilden till vänster), vilket fantastiskt hantverk. Hon berättade lite om hur hon gjorde och varför, väldigt intressant.
Vi funderar nu på att gå en kurs hos henne och lära oss detta, eller åtminstone prova på.

Resten av dagen har jag och Anton tillbringat hos mina föräldrar. Anton fyllde 25 igår, så de bjöd på oxfilé och potatisgratäng. Och lite tårta till efterrätt.
» Min vardag | |
#1 - - Åse:

Vilken mysig dag ni verkar ha haft! De där tryfflarna ser jätte goda ut.

Kram

#2 - - Caroline:

Vilka superfina pärlor. Kul grej!

#3 - - Anna S:

Sv: Tusen tack! Ja, kavajen har blivit lite av en favorit :)



Det var längesen jag var inne och kikade på din blogg, visste inte ens att du bytt sida skäms Men OJ vad fin den har blivit. Har suttit och läst igenom det mesta nu och inredning är verkligen din grejj! :)

#4 - - Jaana:

Tack kära kusin! :-)

#5 - - InneoUte-Malin:

Ser riktigt schysst ut. De där tryfflarna ser ju bara fööör smarriga ut. :-)

#6 - - FURNISH.etc inredningsblogg:

Vad roligt att besöka den mässan. Har faktiskt aldrig varit där, men skulle vilja. Kul att du delar med dig av bilder därifrån. Kram Emmy

#7 - - Åsa:

ATT vi ska gå kurs!!!! Vi lär ta tag i det!



PUSS

Upp