» Ett hem med fokus på detaljerna



Bilder: Maddeo (med hennes tillåtelse)

Ni andra styleroom-junkies känner förmodligen igen de här bilderna.
Jag älskar hennes sätt att få fram alla detaljer på. Hennes sätt att samla ihop olika detaljer och få dem att bli en helhet. Att smala saker, i det här fallet parfymer, på en bricka är snyggt. Intrycket blir mindre rörigt för ögat.

Om du vill se fler bilder från detta hem gör du det HÄR.
» Inspiration | |
#1 - - Sofie:

Inte alls min stil men jag tycker ändå att det är otroligt smakfullt och vackert!



Trevlig helg!

#2 - - Åse:

Jag tycker att det är helt underbart, men jag skulle plocka bort hornen som jag inte alls tycker om. Roligt med den riktigt färggranna tapeten på andra bilden.

Kram!

#3 - - Nathalie:

Sv: Åh, tack fina du! Det gjorde min helg!



Vilken galet inspirerande blogg du har, helt underbara bilder.

#4 - - Katja:

vad snyggt hem hon hade :) roliga detaljer =)

#5 - - FURNISH.etc inredningsblogg:

Hennes hem är urläckert!!! Kram Emmy

Upp