» Triss i fina sideboards


Bilder: Ilva, BoConcept

Bjuder på tre fina sideboards kvällen till ära. Gillar alla tre, på lite olika sätt.
Är väldigt förtjust i den i trä (känns så rätt just nu!), som du hittar på Ilva. Även den vita kommer från Ilva och tilltalar mig väldigt mycket, gillar det vita och strikta. Den skulle passa precis var som helst.
Den svarta kommer från BoConcept och är ruskigt snygg den också, skulle kunna vara en fin kontrast till mitt vita hem. Fast det får bli i nästa hem i så fall, för här får det inte plats. 
Gillar hela idéen med att ha ett sideboard, dels för att man kan få undan sånt man inte vill ska synas men vill ha nära till hands när det behövs och dels för att man kan pryda den med fina saker.

Vilket av dessa sideboards är din favorit och varför?
» Inredning & design | |
#1 - - Åse:

Svårt val, jag gillar alla, men jag tror att jag föredrar den svarta dels pga färgen och dels för att jag gillar lådorna skåpdörrarna. Jag gillar symmetri.

Kram

#2 - - Anna-Karin:

Den träiga är förmodligen den absolut hetaste. Vi har ett Arctic från Voice här hemma som slukar en hel del bröte.

#3 - - Jonna:

Trä avskyr jag, även om det är påväg in igen så hatar jag trä.

Den vita skulle jag säga, men jag vet inte avrför men ögat dras till den svarta hela tiden, gillar designen mest på den men 'är såld på allt som är vitt

#4 - - InneoUte-Malin:

Jättefina alla tre. Du har god smak. :-) Jag lägger dock min röst på den vita - eftersom den känns mest gångbar i längden. Skulle jag däremot ha glädjen att byta inredning en gång om året skulle jag nog välja den i trä. Helt klart hetast nu. :-)

#5 - - Hanna:

JA! varför har inte alla webbshop. Jag är ett stort fan av att sitta hemma och "klicka hem" kläder och saker till hemmet. så bevämt, och det är värt fraktkostnader om dom nu inte blir över 100 kr vill säga.:)

Svar på din fråga: Den vita, jag har äntligen kommit till insikt med mig själv att vitt är det bästa att köpa på möbler. Förut tyckte jag att vitt var trist och tråkigt och köpte mkt i ek nu ångrar jag mig fruktansvärt! Vitt kan man anpassa till allt.

Kram Hanna

#6 - - FURNISH.etc inredningsblogg:

Jag gillar faktiskt alla tre - på olika sätt. Men om jag skulle köpa något till mitt hem så blir det det vita, passar nog bäst in hos mig :) Snygga, enkla former också. Kram Emmy

#7 - - Inspirera Mera:

Jag skulle säga den vita, just för att den skulle passa in så bra här hemma.

Kram Sandra

Upp