» Kartellkopian Möja



Nya lampan från Bolagret är på plats och den är så mycket finare än den gamla.
Passade på att sätta upp en lite slarvig gardin också. Bara för att få en lite höstigare känsla.
Mitt nästa projekt är bordet och stolarna.
Jag har två idéer. Oavsett vilken idé jag väljer så ska de målas vita.
Sen ska jag antingen tapetsera bordsskivan eller skriva något på den.
Någon som har några tips och idéer att dela med sig av? Vilken idé tycker du är bäst och varför?
| |
#1 - - Åse:

Det blev jättefint med den nya lampan. Du skulle kunna tapetsera stolsitsarna också i samma tapet som du använder till bordet.

Kram!

#2 - - Amy:

Älska Bolagret!



Svar: Tack!

Usch ja det förstår jag. Jag skulle bli vansinnig på att springa upp och ner med skittvätten och beställa tid. Fy usch nej. Men ska man vara fin.. och ren.



Detsamma till dig

#3 - - Katja:

ja!

snygg lampa!

#4 - - jenny:

Vad snygg lampan var. kan tänka mig att det är lite bättre pris på den:-)

#5 - - Malin Inspiration & design:

Hej!

Den är jättesnygg! Har själv varit sugen på den innan.:) Vilken trevlig blogg du har. Kul att du kikade inom hos mig. :)



Ha en fortsatt trevlig kväll!

/Malin Inspiration & design

Upp