» Ny matta i vardagsrummet



Gårdagens tripp till Stockholm blev inte riktigt som jag hade planerat.
Lampan som jag skulle köpa på Bolagret fanns i två storlekar (på hemsidan fanns bara den större storleken), vilket var bra eftersom att jag gillade den mindre storleken bättre. Dessvärre hade de tagit slut.
Förhoppningsvis skulle de få in fler på onsdag, så det får bli en till vända dit för våran del.
Vad jag däremot kom hem med (som inte alls var planerat) var en ny matta och en vas från IKEA.
Båda på bilderna ovan.
| |
#1 - - Åse:

Snyggt, väldigt fräscht intryck! Underbart med en färgglad blombukett i det här gråa vädret.

#2 - - Rebecka:

Jättefint med mattan, ser så ljust och fräscht ut!

Ha en skön helg!

Kram Rebecka

#3 - - Sofie:

Vilken trevlig blogg du har! Vilket fräscht och fint vardagsrum ni verkar ha. Mattan såg mysig ut!

#4 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Va kul att du hittade in på min blogg :-) Alltid lika kul o se nya läsare :-)

Jättefin blogg du har :-)



Jag hade gärna också haft lila detaljer i vårt vardagsrum, men det passar inte så bra ihop med våra tapet o våra röda detlajer tyvärr :-(



Vi har oxå den mattan, men den e tyvärr inte så vit längre :-( Kollade upp vad det skulle kosta o kemtvätta den men det va nästan lika mycket som mattan kostar så då kan man ju lika bra köpa en ny.

#5 - - Purple Area:

Snyggt!!

#6 - - Malin Inspiration & design:

Vad trivsamt och fint du har det! :)

#7 - - R y d b e r g:

Guuud så fint ni har det !

Upp