» Personligt vardagsrum



Bild: Alvhem

Jag gillar verkligen den moderna, vita inredningsstilen. Den kan dock lätt bli opersonlig och tråkig.
Ett fint sätt att undvika detta är att blanda in gamla möbler och personliga detaljer som sticker ut lite.
Det finns hur många goda exempel som helst på det. Det fungerar verkligen.

Vardagsrummet ovan tycker jag var personligt och mysigt men ändå ganska avskalat.
» Inspiration Vardagsrum | |
#1 - - Åse:

Stolen är fantastisk, jag gillar blandningen av både vitt och svart och gammalt och nytt. Fin inspirationsbild!

#2 - - InneoUte-Malin:

Jättefint. En fin fix. Älskar soffbordet!

#3 - - FURNISH.etc inredningsblogg:

Läckert! Riktigt snyggt!



Svar; Ja det kanske är något sånt fel. Den är bara ett halvår gammal, så man blir ju lite besviken. Tyvärr har den butiken jag köpte den i gått i konkurs, så jag vet inte riktigt vem jag ska reklamera den hos :S Ha det gott! Kram Emmy

#4 - - Inspirera Mera:

Ja det är fint att blanda gammalt och nytt. Tycker om kristallkronan i taket.



Svar:

Håller med, hon har verkligen ett fint hem!

Kram Sandra

Upp