» Sköna hem


Bilder: Sköna Hem

Det här är ett hem som jag (och många andra) har fascinerats av ett tag nu.
Jag fullkomligt älskar placeringen av ramar och tavlor tillsammans med det vägghängda förvaringsskåpet, de olika stolarna kring matbordet och den stora nästan genomskinliga lampan.
Kan vara den finaste tavelväggen nånsin.
Tavelväggen i sovrummet är inte helt fel den heller, gillar att den går i svart och vitt. Även byrån är intressant.
De två sakerna ihop bildar något som är fint att titta på. Kan nästan inte sluta titta.
Köket är helt i min smak (vitt, modernt och ganska stramt) med detaljer som gör helheten.
Samlingen av ljusstakar på köksön är nästan magisk, där skulle jag vilja spendera tid även när mörkret faller. Tallrikarna på väggen är ett bra substitut för tavlor och liknande. Det gör deras kök speciellt.

Vill du se fler bilder och läsa mer om detta hem så kan du göra det HÄR.

» Inspiration Hem | |
#1 - - Åse:

Jag gillar Fornasetti-tallrikarna på väggen, de är så underbart dekorativa!

#2 - - Caroline:

Vilka fina bilder du publicerar, nästan så man blir sugen på att möblera om hemma. Men bara nästan.

#3 - - MALINHE - FOTOBLOGGEN:

SV: tack så mycket! =D=D

#4 - - Annas inspiration:

Supersnyggt,

gillar verkligen inslagen av trä till det vita.



ha en bra kväll!

#5 - - Jonna:

Sovrummet både jag och nej, hörde i något inredningsprogram där designern sa att man kan ha något häftigt bakom sängen och sen stilrent i resten av rummet. ¨

För när du kliver in så wow men när du ligger i sängen så behöver man lugnet...så när man ligger ner ´ska man inte fastna på detaljer och så...som den där tavelväggen ovanför byrån, blir en störande grej om man tex har svårt att somna m.m



Lite luddigt men ja jag hoppas du fattar vad jag tyckte S

Upp