» Snickeribyggt kök i trä





Bilder: Lagerlings.se

I vanliga fall brukar jag föredra vita kök framför kök i trä, men det här köket gillade jag.
Köket känns modernt och stilrent trots att det är i trä.

Detta kök finns i en 6:a på Östermalm och är till salu - med ett utgångspris på 18 000 000kr. Som hittat. Eller?
Vill du läsa mer om lägenheten eller se fler bilder gör du det HÄR.
» Inspiration Kök | |
#1 - - Anonym:

Stilrent men vet inte riktigt om det var min stil!

#2 - - karola:

riktigt snyggt var det! tack för fin inspiration!

#3 - - Frida:

Riktigt snyggt! men för att ha råd med de där måste man ju gräva djupt i spargrisen..

#4 - - Åse:

Jag håller med, köket var utsnyggt. Jag gillar när det inte finns några synliga handdtag.

#5 - - Anonym:

sv: oxå gått över på vitt och inredning förut skulle allt vara valnöt men man tröttnar så fort :D

#6 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Snyggt kök - men fy så dyr lägenhet.

#7 - - Rebecka:

Jag brukar också fastna för ljusa,vit kök men jag håller med dig om att det var snyggt!

Ha en bra dag!

Kram Rebecka

#8 - - Jenny:

Föredrar med vira kök, men detta var ju mums!:)

#9 - - Linda:

Läckert..=)

Bilder kommer i min blogg på vårt nya kök=)

Kika gärna in i min webshop http://www.beautyinsideout.se

Upp