» Lite mer sovrumsdetaljer





Vårat sovrum är otroligt svårt att fota så att man får en bra helhetsbild, så tills vidare får ni nöja er med lite detaljer. Diverse böcker på hyllor ovanför sängen, bokstäver från Serholt och finfina vaser från Blomsterlandet i fönstret.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bänka mig framför sveriges fulaste hem.
Och efter det Hollywood-fruarna. I morgon börjar min jobbvecka. Som fram till slutet av förra veckan bestod av noll timmar, noll dagar. Nu har jag fem eller sex långa dagar att se fram emot. Det kommer dock att bli rätt omväxlande. Några dagar på specialen, några på frukten och eventuellt en i köttet. Så kan det gå.
| |
#1 - - Frida:

Nu för tiden bor jag i Luleå och pluggar men i januari hoppas jag på att vara färdig, och det känns väldigt skönt. Jag hörde att ni hade flyttat för ett tag sedan, trivs ni bra och vad sysslar du med? ha de fint.

#2 - - Caroline:

Jättefina vaser, finaste kusin!

Upp