» När mörkret smyger sig på..



Lite söndagsbilder.

Jag skulle behöva en ordentlig dos med energi, glädje och kreativitet såhär när det börjar bli mörkt och kallt.
Så, ge mig era bästa tips för att hålla humöret uppe under vinterhalvåret! Hur gör ni?
| |
#1 - - Pilskan:

Super skallen i bitar och tappar mobillen :)

#2 - - Sandra:

Jag äter rosenrot! Det är riktigt bra och hjälper mig att slippa trista höstdepressioner :) Dessutom blir jag galet morgonpigg!

Rekomenderas varmt av mig som verkligen prövat ALLT för att hålla mig frisk och pigg!

Spring till närmaste hälsokost och köp :P

#3 - - Sara:

PÅ FREDAG, PÅ FREDAG, PÅ FREDAG!

#4 - - Caroline:

Lite beröm funkar alltid - JÄTTEFINA BILDER! Som vanligt. Du är så duktig.

#5 - - karola:

hej...jag klurar på ljusterapi till denna vintern...och lite bra vitaminer :)

#6 - - Elin [ n e v n a r i e n ]:

sv: Tyvärr så har jag inte programmet längre så jag kan inte göra det :/

#7 - - Emelie:

Tack :) Jodå lite hittade jag. En tröja, ett linne och ett par leggings fick följa med mig hem :)

#8 - - Frida:

hela vintrarna brukar jag sitta och banka huvet i ett bord på biblioteket.. och så brukar jag försöka ta mig ut och sprinan medans det är ljust ute, det blir jag piggare och mår jag gott av. Jag pluggar teknisk design med inriktning mot produktdesign, riktigt kul faktiskt, men skönt att det snart är färdigt.

Upp