» Veckans fototriss - rost







När jag såg att veckans fototriss-tema var rost tänkte jag direkt på mammas inredningsstil.
Lite rostiga prylar, saker i zink och mycket vitt och lite nött. Så varför inte slå två flugor i en smäll - här får ni både rost och inredning.

Jag älskar den översta bilden, så himla fint stileben och det gamla fotot gör verkligen allt.
Vilken är din favorit?
| |
#1 - - Jah Hollis:

Fina bilder. Jag gillar bostaven A i metall.

#2 - - ViDu:

Det fina ljusfatet får min röst denna veckan.

#3 - - sandra:

Den är jättebra oxå! =) Tycker absolut du ska testa den! Den är ju inte så dyr heller, så det är ju inte så mkt att förlora på det =)

#4 - - Sara:

Äh, Kenza var töntig! (Haha. Eller så såg jag inte röken av henne...)

#5 - - karola:

ja vilken trevlig fototriss! jag visar fina bilder från en duktig fotograf hos mig idag :)

ha det gott

#6 - - Nina:

Å GUDRUN så fint. Jag älskar också den stilen, som din mamma. Duktig du är på att fota.



Tack för din trevliga kommentar ang mitt kök.



Trevlig kväll!

Upp