» Det första man ser - hallen










Tänkte att jag skulle visa er mer av våran lägenhet. Börjar med hallen.
Jag har försökt att ta bilder åt alla håll så att ni ska kunna få en uppfattning om planlösningen.
När man kommer in ligger vardagsrummet till vänster, toalett och kök rakt fram, sovrum och datarum (som är en omgjord garderob) till höger. Själva hallen är ganska fyrkantig. Det är något som vi (eller okej, jag) föll för.
I alla tidigare lägenheter har hallen varit utformad som en korridor. Inte så roligt. Gillar det bättre såhär.
Något som jag skulle kunna tänka mig att ändra på, som jag har skrivit i ett tidigare inlägg, är förvaringen.
Korgarna vid sidan om krokarna är fantastiska. De är både fina och praktiska, rymmer många sjalar och andra nödvändigheter.
| |
#1 - - FURNISH.etc inredningsblogg:

Jättefin hall med härliga detaljer! väggordet är u så fint, speciellt i en hall. Hoppas din helg varit bra! Kram Emmy

#2 - - Blogg by Maliin Stoor:

Fint med textern på väggen!!



I Like



Maliin

#3 - - Linah:

Ååh vad fint du har det! Jasså höjer dom priserna. Det hoppas jag inte nu när jag börjat samla. Tycker det är saftigt som det är:( Jaja får bli ett flerårs projekt innan jag kan bjuda på dom tallrikarna då;)

Trevlig kväll. / Linah

#4 - - JOSSAN:

jätte coolt med texten på väggen!

#5 - - Lovisa:

Svar; aa visst äre, hiih (A) tkr dt är avslappnande att sitta och måla hiih (A) görduu ? :D

#6 - - Inspirera Mera:

Vilket snyggt ställe att ha väggordet på.

Kram Sandra

#7 - - Johanna.B:

Ser fint ut! Kul att se hur det ser ut där hemma! Hallen är ju väldigt viktig eftersom det är det man ser först när man kommer in, första intrycket är ju viktigt!



Kram

/Johanna

Upp