» Nya lampan





Det var det här jag egentligen skulle blogga om alldeles nyss när jag kom av mig på grund av katten.
Nya lampan från Bolagret är på plats bredvid soffan. Jag gillar den. Dessvärre råkade jag krascha en cylindervas i glas som jag hade tänkt ha till pinnarna jag har plockat. Den ligger numer i ungefär tusen bitar på diskbänken hemma i lägenheten.

Ljuslyktorna på bordet kommer från Åhléns och när jag skulle köpa några till fanns de tyvärr inte kvar i Nyköping. Som tur var har jag en syster i Uppsala som hittade några där.
| |
#1 - - sara:

vad snyggt med texten på väggen!



tack så mkt :)

#2 - - InneoUte-Malin:

Så fin den är, lampan. Måste säga att jag gillar den här mer än den som har större lampskärm. Fint väggord också. :-)

#3 - - Skönt Hemma:

Supersnygg!

#4 - - karola:

Så fint det ser ut...gillar lila kuddarna också:) var är dom ifrån?

#5 - - Ullis:

Så fint med texten på väggen, hur har du gjort det`?

Upp