» Fredag i skogen





Idag har jag varit ledig hela dagen. Började med en sovmorgon och sen har jag varit ute mest hela tiden.
Wilma följde med ut i skogshagen på pinnjakt (ett litet inredningsprojekt som ni får se senare om det blir bra).

Väntar på att Anton ska komma, då blir det promenad följt av god mat.
På ett sätt längtar jag hem till lägenheten. Kan bero på att jag shoppade lite nya roliga saker igår (bland annat en golvlampa från Bolagret), för annars är det som världens terapi att vara här i skogen. Satt en stund under den stora eken och läste 14 år till salu. Fotade lite fina saker. Det blir mest aktiviteter som känns bra i hjärtat här ute. Kanske man skulle skaffa sig ett hus på landet ändå.   
» Min vardag | |
#1 - - Lisa:

Läste den boken förra veckan. Sjukt jävla bra bok. Fick det till att det var din kusin som skrivit den. Stämmer det? Eller är jag ute och svamlar som vanligt?

#2 - - Malin-Hockeyfruga:

åh va härligt!

japp, it is :)hihi

#3 - - Lisa:

Ja då misstänkte jag rätt. Länge sen jag läste en bok som jag blev så inne i och så fast i. Nä vi bor kvar i min lya. Är bara lite sugen på att börja göra om lite och köpa lite nytt. Skulle behöva köpa ett hus så man får renovera och göra om allt som man vill :)

#4 - - sara:

söta bilder! trevlig helg!

Upp