» Wilma & Lillkisse





De här två sötnosarna är bland de roligaste som finns att fota. Våra älskade katter.
Dock är det lite svårt med min kamera när de rör en massa på sig.
Har man bara tålamod så brukar det ändå kunna bli en del bra bilder.

Nästa vecka och veckan därpå kommer vi att vara kattvakter och pussa på dem konstant.
Då kommer det antagligen att komma upp en och annan bild på en söt katt.

Ser ni huggtänderna förresten? Sådan mor, sådan son säger jag bara. Sött.
| |
#1 - - sara:

JAG ÄLSKAR VÅRA KATTER!!



Vi har lagat lite olika wok-varianter och så chiliconcarne..

#2 - - Linda:

Söööt! *Gissa ordet på min blogg. Kulit! ;P*

#3 - - Sanna:

Sicken sötnos! Fina pics också.



TACK!

#4 - - Anonym:

Ja, verkligen superfina! Älskar pälsen =)

#5 - - Hanna:

Riktigt söta:) Lycka till med den nya bloggen!

#6 - - Linda:

*SV: hehe.. okej. Den var nog för svår :P*

#7 - - Malin-Hockeyfruga:

hihi ja de med;D åh va fina bilder på kissen:)

#8 - - sara:

sån sötis :)



tack så mkt! :D

#9 - - Caroline:

Svar: Tack ,han är min dotters lilla häst =)



Vilka söta katter du har =),

själv har jag en Bengalkatt och två bondkatter.

#10 - - Catrin Svarar:

Ja, är du från oxelösund eller området här omkring?



Söööt kisse =)

Upp