» A deer for my dear



Bild: Favoritsaker

I brist på annat sitter jag och kollar på olika webshoppar. Klickade hem postern Oh deer från Favoritsaker.
Har inte riktigt bestämt mig om jag ska ha den i vardagsrummet eller köket. Den är ganska stor, så det lutar åt det senare.  En svart ram till så blir det perfekt. Funderar på att ge mig ut på loppis-jakt efter en liknande den på bilden och spraymåla svart.
» Inredning & design | |
#1 - - Susihus:

Webbshoppar är för trevligt! Läcker tavla du har hittat. Ha en härlig dag!

#2 - - InneoUte-Malin:

Så cool den är! :-) Hade nog varit jättefint med en ram som du beskriver. Tavlan är ju så enkel i sig att det vore fint med en ram som är lite "extra".



Tur att vi inte bor så nära varandra. Vi är också på loppis-ramjakt. :-)



Trevlig helg!

#3 - - Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins:

Gillar tavlan! :D Enkel men ändå riktigt snygg! :D kanske borde fixa mgi oxå en sådan, fast har inga pengar så det får bli att jag tecknar en själv

#4 - - Jenny:

Vilket läckert tryck! Och rätt tänkt att spraya om en gammal ram, billigt sätt att göra riktigt snyggt! Kram Jenny

Upp