» Köksinspiration i svart, vitt och gult



Kitchen Aid, Bagaren & kocken
Ljusstakar, Frank Form
Tolix stol, Svenssons i Lammhult
Lampa, Frank Form
Grytunderlägg, Johanna B
Slev, Rice via Inreda
Svarta tallrikar, Rice via Inreda
Babellfat, Favoritsaker
Koppar, Ilva

Svart och vitt är enligt mig den bästa basen. Det är lätt att förändra med olika accentfärger.
Här med gult som livar upp. Funkar lika bra med just din favoritfärg.
» Inspiration Kök | |
#1 - - Ida - Decoria.se:

Ser att du också tänker på Tolix ;)

#2 - - Åse - Interiörguiden:

Jag skulle absolut kunna tänka mig flera av de produkter du visar upp, men jag skulle välja en annan accentfärg än gult, för tillfället är det rött som gäller i köket.

#3 - - Jenny (Fröken Jakobs):

Åh, fina saker som alltid när du visar inspirationsbilder :-) ÄLSKAR färgerna ;-) Kram Jenny

#4 - - Lili:

tack så mycket :)



var tvungen att spana in ditt väggord nu också, de var också väldigt snyggt.. väldigt lika var dem ju :P



Trevlig kväll!

#5 - - Therese:

Piggt collage!!! Börjar gilla gult allt mer :)

#6 - - Sofie:

Håller helt och hållet med - svart och vitt är den perfekta basen. En Kitchen Aid står verkligen högst upp på min önskelista just nu. Åhh, vad jag vill ha en sån...!

#7 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vilka härliga saker du har valt ut. Kitchen aiden skulle gärna få flytta hem till oss

#8 - - Alexandra:

Ett fint collage.Tolix=vill HA!! sen gillade jag kopparna,härligt med ränder!

Upp