» Let's eat



Igår anlände ett paket från Hjortgården till mig och mamma.
För min del blev det en hel drös med svarta plåtbokstäver. Kan verkligen rekommendera dem, de är superfina.
Förutom de som syns på bilderna blev det ett X också, bara för att det var så fint. Har inte bestämt mig om det ska vara i köket eller vardagsrummet än. Eller kanske på nåt helt annat ställe. Vi får se.
| |
#1 - - Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins:

sv. ja precis. Och du har mkt snyggt på din blogg, så här kommer jag komma på besök fler ggr :D hehe..



Hon heter Caroline och är en nära vän till mig. lovelyc.blogg.se är hennes blogg, men tyvärr har hon börjat ge upp bloggen nu :(

#2 - - T I N A:

fin fin blogg ;D

#3 - - GÅRDSROMANTIK:

Wow så fint det blev!



Kan jag låna bilden och länka till dig?



Ktam Maud

#4 - - Alexandra:

Så snyggt det blev.De är snyggt med svart.Kram kram!

#5 - - InneoUte-Malin:

Lovely! Förstör att du blev nöjd. :-)

#6 - - Ida:

ÄLSKAR bokstäver just nu!! Har gjort hur många inlägg som helst om olika typer av bokstäver. :) Jag är själv riktigt sugen på just plåtbokstäver och suget blir ju inte mindre när jag ser dessa biler!

#7 - - Erica:

din blogg var också superfin!! här kommer jag kika in igen!



bokstäverana ska jag kolla närmare på. är ute efter olika varianter till köket. Än så länge har jag köpt E, H och T. Det är några kvar:-). Tänkte skriva KITCHEN på väggen.

Upp