» Pall från House Doctor



Bilder: Nunc Inredning

En snygg, industriell pall från House Doctor.
Jag gillar underredet i metall tillsammans med sitsen i trä. På sitsen står det dessutom Have a seat.
Helt i min smak, den svarta är favoriten. Du hittar pallen HÄR.

Älskar bordet och hela miljön på den vänstra bilden.
» Inredning & design | |
#1 - - Alexandra:

Wow! pallarna var helt underbara,inte så fasligt dyra heller.

#2 - - therese:

Kul att du trivs!! Jag pluggar, trivs sådär måste jag säga, är nog ingen akademiker men nu har jag praktik, så det är lite bättre..Annars är det bra, ser fram mot flytten som sjutton, ska bli så skönt att komma från stan och börja planer för hela huset. Det är orginal sen 76, bara ett par rum som de tapetserat, annars är det brunt grönt och fullt med heltäckningsmattor!! =) haha, så det blir att släppa en bomb. Är rätt så upptagen nu en tag framöver men jag hör av mig när allt lugnat ner sig lite så får vi styra upp något!!! Massa jobb och skola och annat. Ha det så bra!!

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Vilka fantastiska pallar!

#4 - - Inredningsgalen:

Snygg blogg, helt i min smak!

#5 - - Marie Forsberg:

Hej!



Jag har precis öppnat en nätbutik som heter lavendergardens.se och jag säljer house doctor möbler och inredning. Jag tar även emot beställningar för den som önskar något särskilt.

Jag kommer snart att få in mer av house doctors underbara inredning. bl.a. ute möbler och parasoll.



Välkommen in på lavendergardens.se



Mvh

Marie Forsberg

lavendergardens.se

Upp