» Solig syster-söndag



Idag har jag en helt fantastisk dag tillsammans med min lillasyster.
Vi har varit ute sen tio nån gång. Med ett kort litet blogg-break nu. Förutom en lång och skön promenad har vi fotat en hel del, ätit varsin macka och glass på en uteservering i hamnen och legat på berget vid oss och solat lite. Helt underbart. Nu inväntar vi min kära Anton så att vi kan åka ut till Eriksdal, där vankas det oxfilé och vitchokladmousse. Och lite mer sol.

Nu känner jag verkligen att det var värt att lägga lite pengar på en kamera.
Det är kul att fota, speciellt nu när ljuset är på fotografens sida. Och när det ploppar upp blommor lite här och var. Så, med det sagt - det kommer nog att bli en hel del sånt på bloggen här framöver.
| |
#1 - - Anna / Sand´s Drömmar:

Låter kul! Här är det allt annat än fotoinspirerande väder... :/

#2 - - ÅSA:

MYS

#3 - - Milla:

Vad mysigt. Önskar att jag ocksâ kunde spendera en dag med min lillasyster bara sâ där...



#4 - - Caroline:

Otroligt fina bilder! Vad duktig du är!

Upp