» Samma klädstil som inredningsstil? Eller?


Inköpsställen; H&M, Gina Tricot, Din Sko, Chique, Cocoo och Nelly.

Något som är nästan lika kul som inredning är mode, kläder och accessoarer.
Ni som följer bloggen vet att min inredningstil går mest i vitt (med svarta detaljer). När det gäller kläder är jag precis tvärtom. Svart är basen och jag använder gärna vitt till. De vita tygskorna är en favorit och jag har tappat räkningen på hur många par jag har förbrukat. Svart- och vitrandigt är en annan favorit.
När det vankas fest eller om jag känner för att klä upp mig är det klänningar och ett par tuffa skor till som gäller. Till vardags använder jag oftast jeans och hoodies eller leggings med en klänning/tunika/lång topp.
Stora svarta väskor alternativt någon fin axelremsväska är min melodi och på accessoarerna får gärna vara lite rock-chic-stuk med nitar och läder.  

Vad har du för klädstil? Är den lik din inredningsstil?
» Mode | |
#1 - - Alexandra:

Hemma är det också svart/vitt (nästan) i klädesväg så dras jag till randigt och de mesta går i svart.Men nu när sommaren närmar sig så blir det mera färg.Gillar turkost och rosa faktiskt.

#2 - - nook Elin:

Vet inte vad jag har för klädstil riktigt, men du har en poäng där, det går nog lite hand i hand! Fast kläder handlar jag bara på Topshop och inredning överallt =)

#3 - - nook Elin:

Haha, förstår att det låter lite konstigt, men det beror på den enkla anledningen att jag jobbar på topshops huvudkontor. Jag går ju in i andra butiker ibland men det är väldigt sällan jag handlar något, Jag får ju ingen rabatt där =) Närå, det är klart att jag skulle kunna handla i andra butiker om jag verkigen hittade något, men jag är lite nördig gällande mitt jobb och vill alltid representera topshop. =)

#4 - - Alexandra:

Svar:vi har nämligen gabondörrar här hemma.Och vi får dem inte vitlackerade pga att vi bor i hyresrätt.Har ingen lust att bekosta det själv,så då blir det en enkel lösning.

#5 - - Ida:

Jag är periodare med i princip allt. Så ibland är nog min klädstil lik min inredningsstil, men oftast inte. :)

Upp