» you are the butter on my bread and more



Bilder: Hus & Hem, fotograf Guido Hildebrand

Therese Sennerholt inspirerades av sin farmors väggbonader med kloka ord och tolkade det på sitt eget, moderna vis. Resultatet ser du ovan. Roliga citattavlor med glimten i ögat och framför allt ett estetiskt vackert stycke konst. Helt i min smak. Jag ser framför mig hur väl de skulle passa på våra tavellister i köket.

Fler fina tavlor hittar du på Thereses hemsida - klicka här!
» Inredning & design | |
#1 - - Nilla:

Jättefina! Jag gillar det hon gör. snyggt!

#2 - - Anna Sand / Sand´s Drömmar:

Kul texter verkligen! Glad påsk!

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Vad snyggt, enkelt och grafiskt, helt i min smak.

#4 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Åh, de här gillade jag verkligen!

#5 - - Dessi - Home and desire:

Dom är så fina! Men vart kan man köpa dom?!

#6 - - Dessi - Home and desire:

Åh, tack, nu såg jag vart :)

#7 - - Mariana:

Detta gillade jag...inspiration till egna texter kommer till en..kul!

Upp