» Höstens trender del 3



Bild: Rum

Höstens tredje och sista trend kallar Lotta Ahlvar för Being Boring.

Den här trenden är lite av en motsats till den första trenden jag skrev om - Happy Together.
Färglöst istället för färgglatt. Vi kommer att se mycket svart och vitt igen, som en motreaktion till all färg.
Transparenta material och produkter gör inredningen intressant och livfull, likaså reliefer och rynkningar.
Designen är enkel och funktionell. Det ska synas vad det är för möbel eller produkt, man ska inte behöva
fundera på det. Det ska se vanligt ut, en soffa ska se ut som en traditionell soffa.
» Inredning & design | |
#1 - - Anonym:

Det här är nog mer min stil tror jag. Vitt, brunt och svart ihop är ju så snyggt!

Kram, Jenny

#2 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Så, då var min tredje trend på plats också!

#3 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Så, då var min tredje trend på plats också!

#4 - - camilla:

Kul att läsa och att du delar med dig! Jag tror att jag som vanligt har en mix av allt :)

#5 - - Nathalie:

Gillade happy together trenden =) Min egna stil är en blandning av gammalt och nytt, guld och svart. Färg där den ska vara och teak där den här hemma haha, har aldrig mött någon som har en liknande stil som jag. Kul o vara sk. unik =)

Upp