» Vitt sovrum



Bild: Living Etc

Säng och förvaring i ett. Praktiskt, snyggt och luftigt. Det enda jag saknar är sängbord.
Kartells Componibili i vitt skulle vara snygga på sidan av sängen.
Jag skulle nästan kunna kopiera rakt av, så mycket gillade jag det här sovrummet.
Tänk nån snygg klädförvaring bakom sängen och ett stort badrum på det. Perfekt!
» Inspiration Sovrum | |
#1 - - Åse - Interiörguiden:

Vilken smart förvaring!

#2 - - Stämningsfullt:

Ja den bilden älskar jag också! SÅ snyggt!

#3 - - Ulli:

Kanonsnyggt! Jag får lust att göra om i vårt sovrum på stört. Vitt, svart och grått är riktigt frächt.



Ha en bra dag!

Ulli

#4 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Wow, vilket snyggt sovrum! Gillar!

#5 - - Fröken Fräken:

Häftigt - fast tyvärr har jag inte tillräckligt stort sovrum för att genomföra idéen, men det skulle vara härligt att ha sängen stående mitt i rummet!

#6 - - jea:

Oh, riktigt snyggt!

#7 - - Snusans inredningsblogg:

Jättesnyggt sovrum! Önskar man hade så stort att man kunde ha sängen i mitten med mycket förvaring.

Upp