» Söndagsinspiration



Bilder: Nice Room och Hemtex

Jag bara älskar väggen på den första bilden. Smart med vägghängd förvaring, gillade att det var i svart
också. Tavelväggen i svart och vitt är helt perfekt och tidningshögarna där under gör det hela ännu finare.
Precis så vill jag också ha det. Kanske inte precis likadant, men känslan och färgerna. Ni fattar. 

Med den andra bilden ville jag egentligen bara visa hur fint det blir om man blandar hårt och mjukt.
» Inspiration Vardagsrum | |
#1 - - Elin:

Fin blogg!

#2 - - Caroline:

Jättefin bild, den med rostiga stolen. Man kanske borde ställa ut ett gäng stolar i regnet några år och... vänta. Förresten. Nästa vecka ska mams och jag stå på loppis här i Enskede. Kom gärna förbi!

#3 - - Elin:

Sv; Haha okej härligt;)

Vill du att vi ska följa varandra via bloglovin?

Kramar

#4 - - camilla - vitarummet:

Ser fram emot Hemtex nya satsning! Angående den första bilden så är hela det hemmet helt fantastiskt. Tror det är Lotta Agataon som stylat om jag inte minns helt fel?! :)

#5 - - caisa k.:

jag vill oxå!

det är såå vackert!

#6 - - Ida - Decoria.se:

Hårt+mjukt=kanon!

#7 - - Anne:

Hej

Fin och skön blogg!

Tycker precis som du :) Supersnygg och inspirerande första bild.

//Anne

#8 - - Sus i Hus:

Jättetjusigt! Ha det så gott

Kram

#9 - - Therese:

Ja jösses, den vänstra bilden är ju underbar! Vi har en liknande bänk som typ tv-möbel. Planen var att hänga den på väggen, men det var nån som inte ville borra i betongväg...eh, ja, så den står på golvet fortfarande. Men jag får visa denna bilden så han förstår hur fint det faktiskt blir ;) haha

#10 - - Camilla:

Hittade just hit för första gången, vilken härlig blogg du har!

Upp