» Julklappar till henne


Klänning Jeane Blush, Underklädesset Calvin Klein, Hudvård DvB Beckham, Kudde H&M.
Armband Plain Vanilla, Grafiskt tryck Therese Sennerholt.

En underbar klänning. Ett vackert armband. Lite lyxiga under eller skönhetsprodukter. Fin design.
De kvinnliga klapparna är lättare än de manliga. Det finns så mycket fint att välja på!
» Inspiration | |
#1 - - Ylva:

fint hopplock o fint collage!!

#2 - - Stämningsfullt:

Jättefint!

#3 - - Tina:

Oooo vilket snyggt armband! :-)

#4 - - smäm:

Superfina grejer. Speciellt tavlan.

#5 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vilket härligt kollage du har satt ihop!

#6 - - Malin:



Nä nu vet jag inte om jag tycker att det är lättare eller svårare till nåt av könen.



En sak är då säker om jag hade fått underkläder eller puder istället för min fina, underbara, fantastiska slipmasikn i går på lill-jul så hade jag inte skrikit högt av glädje!



Julklappar behöver ju faktiskt inte vara sexistiska.

#7 - - ellen:

fina grejer!

Upp