» Mode i svart och vitt



Bilder: StockholmStreetStyle

Tänk om det kunde vara lite varmare. Det är så tråkigt att bara klä sig för att inte frysa.
Jag vill ha fina kläder! Blev inspirerad av tjejerna ovan som har blivit fotade av StockholmStreetStyle.
Det är inte bara när det kommer till inredning som jag gillar och fastnar för svart och vitt.
Har en likadan (eller liknande) stickad tröja som tjejen till höger och jag tyckte att det var
riktigt snyggt att ha mönstrade svarta strumpbyxor till. Kanske härmar nån dag.

Gillar bilderna på StockholmStreetStyle, de är alltid fina och inspirerande!
» Mode | |
#1 - - Eli [FOTO]:

Åh, grymt snygga stilar!

#2 - - Cajsa:

kollar bara in och hälsar god jul!:D



Sedan måste jag bara fråga...det är självklart inte något man måste utan jag har en tävling/frågestund. Du får vara med om du vill. :)

http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/tavlingfragestund.html#comment där är länken om du vill. :)



annars, god jul igen! :D Bara två dagar kvar! Fattar inte vad tiden går fort! Planer för nästa år? Har du något nyårslöfte!? :D

#3 - - MICHAELA D:

Svar: Har haft 1/80s, f/1,4 och ISO1600 :)

#4 - - Lili:

snyggt :) gillar verkligen den stora koftan, ser hur mysig ut som helst.. en sån skulle jag villja ha, du har inga ideér på var jag skulle kunna hitta en sån? jag är galen i koftor, har en hel hög men skulle gärna ha några till :P

hoppas du haft en toppen jul!

#5 - - LJ:

Håller med dig, alltid inspirerande bilder!

Upp