» Stay the night





Bilder: Stay

Hittade via den här bloggen till det danska hotellet Stay - vilken fröjd för ögat!
Det enda jag saknar är några grafiska tryck på väggarna. I svart och vitt såklart.
Therese Sennerholt skulle göra sig bra där.
» Inspiration | |
#1 - - johan andrén:

riktigt snyggt hotell, det är faktiskt snyggt utan några tavlor. blir sugen på att åka till köpenhamn & bo på detta hotellet & gå på noma. tack för länken hoppas jag får någon trafik, diggar din inredningsstil som fan. jag kommer nog sno från dig också ska du se.

#2 - - Hanna - Whiterainbow:

Oj vad snyggt!



Jag har hunnit provsmaka dem nu när jag skärde dem i bitar. mmmmm säger jag, saltet gjorde sig bra eftersom de i övrigt är väldigt salta! men vill du vara utan salt så gör de! smakar likadant som de du kan köpa i lösvikt på affären, om inte godare ;)

Upp