» And I love you



Bilder: Mitt i Myllan

Föll direkt när jag såg and I love you hängaren hos Purple Area.
Den skulle vara så fin här hemma. 2 999:- känns dock lite saftigt för en hängare, oavsett om den har vunnit Elle Decorations Designer of the year award och är gjord av återvunnet material.
Mannen bakom denna ljuvliga hängare är Heath Nash, mannen som också skapat den härliga lampan.
» Inredning & design | |
#1 - - Snusans Inredningsblogg:

Ja priset var lite väl saftigt. Men söt var den. :)

#2 - - Dessi:

Jäkligt snygg! Lite dyr kanske ;)

#3 - - Hemlängtan:

Visst är den snygg, men jag håller med dig om att priset är lite väl mycket. Det skulle nog finnas en viss risk att jag tröttnar på den ganska snabbt.

#4 - - Sofie - Ung mamma som älskar inredning och shopping:

Hehe, jag tog mig dock Iiiinte till gymmet idag, oops!

MEN ska försöka pallra mig dit imorgon istället :P

#5 - - Jenny:

OJ! Ja det var en hygglig prislapp det!

Hur gick det med det gula till köket? Kram Jenny

#6 - - SvartvitRed Blogg:

Svar:

Tack så mycket!

Jo jag kände att jag ville skapa en liten annorlunda blogg med röd som ett huvudtema!



//Dennis

#7 - - jenny:

De är så snygga men håller med dig om priset.

kram

#8 - - Linnéa:

Ja den hängaren är verkligen fin :)

Och vilken fin blogg du har!

#9 - - Sofie - Ung mamma som älskar inredning och shopping:

Hehe du ser! :P

Ja en guide kan man behöva så man slipper stå och klia sig i huvet mer av tiden än man faktiskt tränar :P haha

#10 - - Lollo:



Håller med dig, hängarna är verkligen ljuvliga!



Nu har jag lagt ut lite bilder på kontoret med fondväggen... /Lollo

#11 - - Inspirera Mera:

Aj synd att priset var så saftigt för snygg var den!

Kram Sandra

#12 - - J:

Ferm hade mycket snyggt att inspireras av, så efter att ha fått lite idéer skissade jag själv upp det jag ville ha på väggen och målade sen =) det säkraste sättet att få precis det man vill ha!

#13 - - cc:

väldigt snygga :D



du är intresserad av inredning märker jag ?:)

Upp