» ECO White





Bilder: ECO tapeter

Fixa & Dona bloggade idag om att ECO släpper en ny tapetkollektion, ECO White. Eftersom att jag är löjligt förtjust i vitt så faller detta mig i smaken. Vitt är för mig harmoniskt, lugnande och helt fantastiskt fint.
Att blanda olika nyanser av vitt, blankt och matt, mjukt och hårt, gör att det känns ombonat trots avsaknaden av färg.

Träffade mamma en stund idag. Kikade runt i några av Nyköpings inredningsbutiker. Jag slog till på en finfin ring från Edblad & co, den är i silver. Halva ringen är matt och andra halvan blank. Runt hela ringen alltså, inte som en framsida och en baksida. Passar ihop med ringen jag köpte här för ett tag sen.

» Inspiration | |
#1 - - Inspirera Mera:

Vilken läcker inspirationsbild!

Kram Sandra

#2 - - Sofie:

Håller med dig om att vitt är otroligt fint! Hela vårt hus, förutom hallen som är ljusgrå, har vi tapetserat i vitt.

#3 - - Jasmine:

Vitt är stilrent och kan vara snyggt. Själv skulle jag aldrig kunna tänka mig att bo i ett helt vitt rum. Det måste vara färg - om så bara några svarta kuddar, filtar och ramar.



Kram

#4 - - Anonym:

So fresh!

#5 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Jag kollade in tapeten längst ner till höger häromdan ! Efter att ha läst Fixa & Donas inlägg :-) Jag e ute efter en vit tapet till vårt sovrum o tror att det mönstret hade passat bra i vårt 50-tals hus. Jag vill ha en vit bas i vårt sovrum och sen förändra med färg på gardiner, kuddar och överkast.

Upp