» Industriellt och rufft i kombination med modern design



Bild: Ballingslöv

Jag gillar kombinationen rufft, modernt och industriellt. Stora fönster och stort ljusinsläpp.
Högt i tak och luftigt.  De svarta, högblanka luckorna ger ännu mer spänning i miljön ovan.
» Inspiration Kök | |
#1 - - InneoUte-Malin:

Det där gillar jag också. Riktigt läckert!

#2 - - Sofie:

Tänk att få bo så! Snyggt!

#3 - - Kristina - Kix Koll:

Men vilka fönster. Läckert!

#4 - - Johanna:

Väldigt snyggt ! tänk att ha det så där snyggt i köket. Tror att matlagningen blir roligare =)

#5 - - Lillsnörpa:

Ett riktgit snyggt kök! Tack för all inspiration!



sv: Du, kommentaren du gav till mig... -den värmde! :) Kram!

#6 - - ÅSA:

Scheiße!!! Va snyggt! Jag vill laga mat i det köket!

#7 - - Sara - TÄVLING PÅGÅR på min blogg:

Hejsan!♥

Jag hoppas att allt är bra med dig!

Om du inte har något för dig så tycker jag att du ska ta dig tiden att kolla in min jättehärliga tävling på bloggen där du kan vinna valfritt smycke eller valfria stylade naglar från VictorianDreams! Varför inte chansa på en vinst nu i dessa kärlekstider?

Jag ber om ursäkt om detta tips är oönskat!♥

#8 - - Marina:

Riktigt snyggt! Tänk att få ha såna fönster... Gillar hela industri/design tänket som man ser lite överallt. Plåt är ju ett favoritmaterial när det kommer till lampor iallafall...=)

Upp