» Plädar



Vit pläd, Bolagret. Grå pläd i spets, H&M. Svart och vit pläd, Inreda. Grå pläd, Ilva.

Vad passar bättre än en filt att dra över sig såhär i snöstormen (Det räcker med vinter, snö och kyla nu. Ge mig lite vår, sol och värme istället), ligga i soffan och mysa och äta lite choklad? Det är vad jag gör idag.
» Min vardag | |
#1 - - Sofie:

Har varit chokladsugen hela dagen, men skåpet är tomt. Och inte kan man ge sig ut och shoppa någon heller... :(

#2 - - Liiv:

Sv: Ja precis :) Haha, det skulle nog jag också behöva. Är riktigt pryltokig och vill ha allt fint jag hittar :D haha

#3 - - Katarina Olsson:

Tack för titten på min blogg.

Ja Kartell lampan är verkligen snygg. Jag har sparat länge till den. Älskar den.

Fin blogg du har förresten. Får jag lägga den som länk på min sida?

#4 - - Anna Sand / Sand´s Drömmar:

Spetspläden från H&m har jag suktat på... Skulle vara fint med en vit sådan till sommaren!

#5 - - Anna-Karin:

En pläd är perfekt just nu. Kommer tända några ljus och krypa ner i soffan under min jättestora orangea Viola Gråstenpläd i kväll och se om rätt låt vinner ;-)

#6 - - Anonym:

Åhh, jag längtar ockås till våren/sommaren :)

Upp