» Stol i akryl



Jag är lite inne på att köpa ovanstående stolar i akryl (finns att köpa HÄR).
Jag tycker att de var så himla snygga, men när jag visade dem för sambon börjar han prata praktiska saker (det är han som är den praktiska av oss), så som att de kanske blir repiga och fula fort.

Så, hjälp mig kära läsare.
Har du en stol i akryl eller känner du någon som har det?
Hur ser de ut efter ett tag? Blir de fula och repiga?
» Inredning & design | |
#1 - - Hemlängtan:

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, har inga erfarenhet av akryl. Men snyggt är det! Jag skulle verkligen kunna tänka mig att köpa en sådan.

Ha en bra helg!

Kram Jenny

#2 - - elin:

sista chansen att vara med i min tävling "vinn ett halsband"

klicka in på länken och se om det är något för dig :)



http://thedarkbeauty.blogg.se/2010/february/vinn-ett-halsband.html

#3 - - Karin på Ellas Inspiration:

Visst är de läckra! Har dock ingen erfarenhet så vet inte hur de är i längden.



Kul att du gillar vårt nya badrum!



Mvh



Karin

#4 - - Rebecka:

Tycker om det du skrev! Spännande att se lite fina grejer och inte endast det generella sakerna som man kan se om varenda dag. ;)

Upp