» Svart, vitt och randigt i Enskededalen





Bilder: Hemnet

Svart, vitt och randigt. Alla tre personliga favoriter. Och tillsammans kan det inte bli annat än en hit.
Jag gillar att det bredrandiga går igen i flera rum, först genom tapeten i hallen och sedan genom mattan i köket. Det känns genomtänkt. På tal om randiga mattor i svart och vitt så är jag lite förtjust i IKEA Stockholm Rand. Den är fin. Väldigt fin. Hur som helst. Tillbaka till huset på bilderna.
Gillar det mesta med köket, dock inte diskhon. Det är lite likt vårat kök med vita luckor och bänkskiva i ek. Tycker att de två termosarna i svart blir ett snyggt komplement till mattan och gör sig bra uppe på hyllan.
» Inspiration Hem | |
#1 - - Iris:

Riktigt fint och enkelt med svarta och vita ränder. Jag tycker tapeten är hur snygg som helst!



kram /iris

#2 - - Josefine- At home:

Så snygg tapet i köket, vill ha! Lila är en otroligt fin accentfärg mot tapeten.

#3 - - ÅSA:

Vet inte om jag gillar guldkranen!! Jag hade nog valt en svart, eller vit.

#4 - - Your Dream Closet:

den svart/it randiga väggen var ju skit snygg ! absolut något jag skulle kunna tänka mig här i min hall !

#5 - - Tina:

Jag gillade hallen skarpt, snyggt med det rosa/lila som bryter av också =)



Och nu är pojkvännen väl medveten om alla hjärtans dag.. hihi återstår bara att se om han kommer ihåg det på söndag!



Ha en mysig helg =)

#6 - - Kristina - Kix Koll:

Väldigt snyggt! Som du säger, det känns genomtänkt med det randiga både i tapet och på mattor fast i olika rum.



Va kul att jag kunde glädja med så enkla medel. Din blogg är toppen! :)

Upp