» The perfect gift





Jag hann vara lite kreativ igår innan mörkret kom och svepte med sig all energi jag hade.
Slog in några paket till lillasyster som fyller år nu i februari. Har hittat helt perfekta presenter.
Passade på att köpa lite olika presentpapper från Lagerhaus när vi var i Norrköping förra veckan, så det var lite extra roligt att slå in paketen. 
| |
#1 - - Sara:

Mjau! Det var så fint att det nästan ser overkligt ut! Jag längtar till min b-day!

#2 - - Kerstin:

Wow, vilket snyggt paket! Vilken fin blogg du har.

Tack för titten hos mig. :)

Ha en fin dag.

#3 - - Liiv:

Sv: Nej precis. Jag flyttar ju snart och visste från början att jag bara skulle bo här tillfälligt och det är samma med dit jag antagligen flyttar. Men efter det hoppas jag på ett "seriöst" hem som jag kan inreda :)

#4 - - Linda:

Vad fint Sofia! (: Duktigt du är!

#5 - - Sara:

#6 - - Sara:

ööööh,hur ska jag få med 45 pers på ett och samma kort?!

#7 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Ett sånt paket skulle jag vilja ha! Superfint.



Du frågade om Feng Shui-tips i kommentaren på mitt inlägg igår. Jannice på addsimplicity.blogspot.com har en Feng Shui-skola på sin blogg med massor av tips! Kolla in den.

#8 - - FURNISH.etc inredning & design:

Verkligen jäääätteläckert inslaget! Det gör så himla mycket, hur ett paket är inslaget. Lovar att din syster komma gilla det ;) Kram Emmy

#9 - - Ylva:

oj vad fint! Inslagningen är det stora nöjet med presenter :)

#10 - - Tingelings-Sofia:

Otroligt vackert och inspirerande. Vilken härlig blogg du har.

Upp