» Wallstickers från Ferm Living



Bilder: Ferm Living

Ferm Living är det danska företaget som har gjort sig kända för sina väggdekorer och tapeter.
Moderna, nyskapande och vackra skapelser. Ovan är två nya väggdekorer, Periodic System (vänster) och Wardrobe (höger). Jag föll som en fura för Periodic System, kanske på grund av min förkärlek för bokstäver i inredningssammanhang. Wardrobe är också en fin väggdekor. Att pryda sina väggar med en fin klänning, från den riktiga garderoben eller som här - med en wall sticker, är dekorativt och vackert.
» Inspiration På Väggen | |
#1 - - Lollo:

Vad kul att du tittade in på min blogg :)



Ja, fondväggen är urhäftig! Det är min lillasyster som fått fria händer :) (Lillsnörpa, finns bland mina länkar)

Jag ska ta kort på Kontoret där fondväggen finns någondag framöver så kan du få se slutresultatet :)



Ha en Bra Dag! /Lollo

#2 - - Lollo:

Nu har jag tittat runt på din blogg och det var ingen bra idé...för nu kan jag inte sluta titta! :) /Lollo

#3 - - Hemlängtan:

Den med det Periodiska systemet skulle jag inte behöva tjata över för min sambo då han är kemist. Själv så gillar jag galgarna mer.

Ha en bra måndag!

Kram Jenny

#4 - - Ylva:

mmm vad snyggt med de här svartvita grafiska väggdekalerna!

#5 - - Caroline:

Gud vad coolt - jag älskar din inredningsblogg. De där klänningarna är väl helt klart något för dig på väggen? Får de plats någonstans? :-)

#6 - - Alexandra:

Coolt!gillade också bilden till vänster.nu fick jag nya ideer till min sons rum.Kram kram!!

#7 - - Sofie - Ung mamma som älskar inredning och shopping:

Jamen visst ser de helt underbart ut, så himla mysigt!! Haha, jaa den söta katten var ju "grädden på moset" ;P

#8 - - J:

Tackar! Vi såg "bänk-konceptet" på Mio första gången, och sambon föll direkt. Så när Ikea hade bord med bänk i samma serie så slog vi till =)



Vi letar efter snygga väggdekorationer, ska genast kika in på Ferm och se vad de har i sitt sortiment!

#9 - - Snusans Inredningsblogg:

Jag har letat efter en väggdekor liknande den högra. Jättetack för tipset! :)

Upp