» Diddi - Love is all around you


Ett av mina favorit varumärken inom smyckesdesign är Diddi.
Jag gillar deras enkla, lite tuffare stil. Budskap i form av små ord, läder och berlocker.
Ringen ovan köpte jag i Norrköping i förrgår och den kommer från just Diddi. Har sedan tidigare både ett armband och ett halsband som används flitigt. Tror att ringen kommer bli en favorit.
Love is all around you står det på den.
» Inredning & design | |
#1 - - Anna Sand / Sand´s Drömmar:

Fina smycken! Har inte sett dem förut - men så bor jag ju på fel sida viken också :)

#2 - - Joysan:

Oki...:-)...Japp det är han :-)...Känner du någon i ahns lag? Kramkram

#3 - - InneoUte-Malin:

Det där hade jag helt missat. Ser riktigt fin ut. Tack för tipset!



Ha en skön helg!

#4 - - Joysan:

Gud så fin den ringen var förresten :-)...

#5 - - Caroline:

Åh, vilken fin. Nästan som en bröllopsring. Anton - bara att slå till. ;-)

Upp