» Inredning i svart





Bilder: Bolaget Fastighetsförmedling

Den stora svarta tavlan binder ihop den ganska sparsmakade inredningen på ett fint sätt. Med öppen planlösning är det snyggt att "matcha" möblerna, som man har gjort med fåtöljer och stolar på bilderna ovan. Trots att man har tre olika sorters stolar/fåtöljer känns inredningen sammanhängande.
Jag gillar de olika ljuslyktorna på bordet, att gruppera (ljus och andra föremål) är både fint och ger inte ett lika stökigt intryck som utspridda saker.

» Inspiration Vardagsrum | |
#1 - - Sofie:

Grymt stilrent, men en smula opersonligt enligt mitt tycke. Många designklassiker var det hur som helst... :)

#2 - - Anna Sand / Sand´s Drömmar:

Snyggt och effektfullt.

#3 - - Joysan:

Snyggt med svart :-)...Fast jag har verkligen fastnat för vitt & shabby chick det senaste :-)...Gör om så got det går här hemma, som tur är har Simon också han fastnat för det där vita...och för honom gör det nog inget att jag plockar in lite gammalt och romantiskt också, haha...åh, vad roligt. Då har vi helt plötskigt sambos som är...typ arbetkamrater. Fast SSAB var tydligen lika stort som monaco så de kanske aldrig ses då...haha...

#4 - - Alexandra:

Snyggt snyggt!!

#5 - - InneoUte-Malin:

Riktigt nice. Läcker tavla!

#6 - - Kristina - Kix Koll:

Jag är helt inne på svart i inredningen just nu. Det är så snyggt och till vit basinredning gör det sig väldigt bra. Detta vara alldeles för sparsmakat för min del men som du säger, den stora svarta tavlan binder ihop det hela. Tänk rummet utan...

Upp