» Färg

Jag vill ha färg. Massor av färg. Just nu (kanske inte om en månad) vill jag få in mer färg i våran vita lägenhet.
Ser fina färgkombinationer överallt, färger i överflöd i tidningar och på internet.
Jag vill fortfarande ha vitt som bas, och som den dominerande färgen. Har några idéer i mitt lilla huvud.
Kom gärna med fler idéer, länkar till fina färgglada inredningar, vad som helst!

Ett litet tips till er;
I senaste numret av Hus & Hem har de en bra färgguide.
Lite tips, inspiration och konkreta förslag på hur man kan matcha olika färger.
» Inredning & design | |
#1 - - Joysan:

Oki...har d epass där också eller är det bara gym? Haha...ja, man kan ju hoppas på ett litet pluspoäng för att man fattar vad det är man inte fattar ;-)...

#2 - - Milla:

Kul att du kikade in hos mig, tack för kommentaren. Mycket härliga inspirationsbilder, här på din blogg. Kram Milla

#3 - - Jonna:

Det är ju sååå lätt att färgbomba med kuddar och filtar,lite härligt färglada ljuslykor så är det klart sen. Blir inte så dyrt när du vill återgå till det vita ;)

#4 - - Anna:

Snygga bilder, helt i min stil. Vi har svart, vitt och björk som bas. Nu har jag plockat in turkost och längre fram i vår blir det limegrönt som får hänga med hela sommaren.

#5 - - InneoUte-Malin:

Jag känner mig också så sugen på färg. Samtidigt gillar jag den aktuella naturtrenden med svart, vitt brunt. Det blå känns nytt och spännande och det gröna är alltid lockande inför våren. HJÄLP - hur ska man kunna bestämma sig. :-)

#6 - - Inspirera Mera:

Jag känner samma sak och har nu plockat in mera turkost tillsammans med det gröna i lägenheten.

Kram Sandra

#7 - - Johanna.B:

Jag håller med, lite färg såhär till våren skulle sitta fint. Själv har jag hängt upp några nya färgstarka tavlor på dom vita väggarna. Det tillsammans med lite nya kuddar gör susen!



Dessa har jag hängt upp. Har en i gult och en i grönt!

http://johannab.se/shop/illustration-gul/



Lycka till!

Kram

/Johanna

#8 - - Annelie:

Ja, det är härligt med färg! Det ger lite mer liv!

#9 - - Kristina - Kix Koll:

Hurra för färg. Om man har en vit bas vill säga :). Kul att du tittade in hos mig, kom gärna tillbaks. Du verkar ha en trevlig blogg - ska kika runt lite.

#10 - - Liiv:

Älskar tidningar som Hus&Hem och Underbara hem och alla dom där, Hus & Trädgård. Hur kul som helst att bläddra i, tyvärr har jag inget hem jag kan göra alla sakerna jag tycker om i "/

Upp