» Sovrum





Bilder: RUM

Älskar sovrummet på den översta bilden. Näst intill perfekt.
Det är vitt (det är såna bilder som får mig att vilja slänga ut allt i ek ur vårat sovrum och göra allt vitt istället), stolen är en så fin detalj liksom tavlan och lampan.

Med den andra bilden vill jag ha sagt att jag gillar tanken på att ha ett sovrum/badrum/walk in closet i lite mer öppen planlösning. Med vissa väggar, men ändå öppet. 
» Inspiration Sovrum | |
#1 - - Jenny:

Jag vet känslan att lessna på ek. Hände mig och då designade jag vår egen sänggavel istället ;-) Fina inspirationsbilder! Kram Jenny

#2 - - Catrin ♥ svarar:

haha jaså? där ser man! världen är bra liten =) ... eller så är det nyköping som är stort ;)

#3 - - ÅSA:

Bedårande golv i översta bilden.. I båda sovrummen iofs, men snyggas i översta. Ruffigt och gammalt. =)

#4 - - Alexandra:

Håller med om den översta bilden,superdupersnyggt,gillade sängen väldigt mycket.Skulle helst också vilja ha ett vitt sovrum,men,men man är ju 2 om att dela på det rummet och mannen fick bestämma för en gångs skull..kram,kram

#5 - - Joysan:

Det var så lite så :-)...Japp, det stämmer det :-)...Tar examen nu i mars...ska bli så skönt, haha. Det är kul att plugga & lära sig nya saker, men nu längtar jag verkligen efter att bara få jobba xD...

#6 - - Inspirera Mera:

Åh vilka fina bilder du visar. Den översta blev jag lite kär i, den var så himla fin.



Svar:

Tack så mycket för gratulationen, vad gullig du är!

Kram Sandra

#7 - - Joysan:

Ja...det är rätt skönt att utbildningen är så pass kort, lite lagom så där :-)...Jag kommer gå tillbaka en sväng till mitt jobb jag är tjänstledig från för att "komma in i" arbetslivet igen...sen komme rjag hålla utkik vid Pål Jungs Hage :-)...Eller öppna eget...jag drömmer lite, hihi. Jag gjorde min LIA på ICA kronhallen först, men fick cahnsen att vara det sista på mitt jobb (Ur & Penn) så nu är jag alltså där och det känns som att jag får ut mer av det :-)...Kommer bl.a åka upp till huvudkontoret en dag nu den sista perioden och se hur arbetet går till därifrån :-)...Ska bli superroligt :-)...Hoppas att du har en bra dag! kram/Joysan

#8 - - Inspirera Mera:

Svar:

Vad roligt att höra att du gillar min illustration! Förhoppningvis börjar jag sälja dem inom en snar framtid. Kram Sandra

#9 - - Inspirera Mera:

Svar:

Vi sålde ekbyrån på blocket och köpte en ny vit istället. Funderade på att måla, men det kändes lite för omständigt, så vi tog den enkla vägen.

Kram Sandra

#10 - - Annelie:

Jaa, det är riktigt fina men, det är inte ens sån stor vas utan jag har klippt av tulpanerna på mitten!



Riktigt häftig planlösning här ovan, nytänkande!

#11 - - jenny:

Håller med dig!! Sååååå snyggt!!

Trevlig helg!

#12 - - Johanna.B:

Det är verkligen jättefint, det översta. En dröm helt enkelt!



Kram

/Johanna



Upp