» Vanity



Bild: Linteloo

Såg detta bord (Vanity), designat av Roderick Vos för Linteloo, i senaste Sköna Hem.
Perfekt för en tidnings-narkoman som mig. Riktigt snyggt var det också, enkelt men snyggt.
Och så är det ju oftast, enkelt är snyggast.
Gillar de raka linjerna och känslan av en avskalad, svart stålställning.
Det kanske inte är så praktiskt alla gånger dock. Inte om man, som jag, ofta intar middagen framför tvn.
Jag vill inte gärna spilla på mina tidningar.
» Inredning & design | |
#1 - - Josefine- At home:

Snygg och rolig design! Men som du skriver, kanske inte lättaste soffbordet att hålla rent:)

#2 - - Anonym:

man får lägga en glasskiva ovanpå tidningarna :)

#3 - - Mia:

Oj vad coolt:) Ha en fortsatt fin vecka:) Kram Mia

#4 - - Johanna.B:

Coolt bord. Men som sagt kanske mest till för tidningsläsande än matätande framför tvn. Man får ha två bord helt enkelt! :)



Kram

/Johanna

#5 - - Sofie:

coolt bord =0)

#6 - - Joysan:

Ja. Det är verkligen roligt med nya pass! Vart tränar du? Jag ska gå på mitt tredje pass för veckan idag :-). Hoppas du får en fin dag! Kram

#7 - - Sofie:

japp :)

#8 - - Elin:

Åh, vilket roligt bord. Ja, inredningstidningar är det fullt av här hemma... frågan är ju nu bara vilken man ska börja prenumerera på... :) Kanske vore bra med ett sådant bord sedan. :) Fint blogg du har förresten! Hit kommer jag tillbaka. :) Ha det bra!

#9 - - Anna-Karin:

Absolut coolt! Får mig att tänka på Mogens Lassens Kubus.

#10 - - StinaTooMuchInspiration:

Åh tack för tipset! Ja det är ju lite svårstädat om man säger så, med alla tidningar som svämmar över soffbordet. Inte går det att slänga någon heller, man kan ju ha missat nåt :)

Upp