» Klädförvaring



Bilder: Birna

Inspiration till inredning kan komma från olika saker, intryck och platser.
Varför inte inspireras av klädbutiker när man planerar sin klädförvaring?
Klädstänger med fäste i taket eller väggen där man hänger sina finaste plagg är riktigt snyggt.
Birnas butik i Köpenhamn är en riktig inspirationskälla. Kul idé att måla en del av golvet i en
annan färg och låta färgen gå upp efter väggen så att det skapar en känsla av avskildhet, eller
ett rum i rummet.

Om jag nån gång får möjligheten att bygga ett hus kommer jag definitvit att prioritera fin,
praktisk och annorlunda (inte en vanlig garderob!) klädförvaring.
Har så många "bilder" och idéer i mitt lilla huvud.  Önskar bara att jag kunde få leva ut dem.
» Inspiration | |
#1 - - Leia ♥:

Tack & grattis till er med :)

#2 - - Elin Gabriella:

Svar: hehe, det var kanske lite så det var. I alla fall några pikar på morgonen ;)

#3 - - camilla - vitarummet:

Jag har faktiskt några liknande bilder i min inredningsmapp (bland annat några bilder från Malene Birgers hem) Skulle kunna tänka mig något sådant i hallen, våran hall är dock lite liten! Skulle passa bra då jag är tokig i jackor! :)

Någon gång ska du säkert få leva ut dem!

#4 - - Betina:

fin bogg! :)

#5 - - Camillanyahem:

Vilken fin blogg du har!

#6 - - jea:

En riktig inspirationskälla din blogg :D

#7 - - Sandra | Inspirera Mera:

En sådan klädförvaring skulle jag gärna vilja ha hemma!

#8 - - Pamie:

Otroligt rent och snyggt, precis så vill jag också ha det, den dagen jag köper hus! En fröjd för ögat! :)

#9 - - agnes:

förlåt för sent svar men tack fina du!

Upp