» Packning pågår



Just nu har jag 9 dagars ledighet, varav två av dem redan är avverkade (den ena med härligt sällskap, vin och balkonghäng) och resterande dagar ska spenderas uppe i norr. Vi har hela veckan fullbokad.
Jag har inte varit upp sen vi flyttade ner för snart tre år sen, så det är minsann på tiden tror jag.
Och jag saknar mina tjejer. Ska bli så roligt att se dem igen.

Har dock det här vanliga bekymret med vad jag ska ha på mig. Vad jag ska packa ner och inte.
Garderoben är full, men ändå har jag inget att ta på mig. Inget som jag känner mig snygg i.
Eller så är det bara en sån dag, när man inte alls känner sig snygg. Kan ha med värmen att göra också för jag håller på att svettas bort och känner mig allmänt ofräsch. Tillbaka till packningen.
» Min vardag | |
#1 - - Caroline:

Jag tycker att du är fin i allt. Och du tar till och med fina bilder på packning. :-) DET är duktigt. Ha en superfin resa uppåt. Stor kram till er!

#2 - - Madeleine:

Smart det där med kartor & grejor =) har också kikat nu, då måste du bo i det huset där det stod en svart sportbil utanför hela helgen, man ser det huset från deras balkong =)

#3 - - Anne, anness design:

Känner igen känslan. Hatar att packa kläder, vill ha med så lite som möjligt men ändå får man med sig halva garderoben bara för att jag inte kan bestämma mig. :/ hahaha.

#4 - - Moster E:

Jag håller med Caroline att du är fin i allt. Ha en härlig tur till norrland och kompisarna där. Vi ses sen när du är tillbaka igen. Kram till er båda!

#5 - - camilla - vitarummet:

Känner igen det där! Antingen packar man dubbelt så mycket mot man behöver eller hälften så lite ;) Hoppas du får en härlig semester!

#6 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Jag tycker att allt känns otäckt att sätta på sig nu när det är så kvalmigt ute?! :)



Vart ska du ta vägen på trippen? Vart kommer du ifrån från början?

Kram Carro

#7 - - ÅSA:

Jag vill oxå balkonghänga med dig och vin!

Upp