» Uteplats/växthus



Bild: Sköna Hem

Finaste kombinationen av uteplats och växthus. Betongen med en rad stenar runt om, den svarta
växthus-stommen, de vita bänkarna med fårskinn och grönskan. Härligt. Där skulle jag mer än gärna
tillbringa en massa tid i sommar och in på hösten.
» Inspiration Trädgård | |
#1 - - camilla:

Tack så mycket! Ja visst är det roligt att fota :) Speciellt när man har så söta ting att ta bilder på!

#2 - - Leia ♥:

Tack, visst är han! :)

#3 - - Anna / Sand´s Drömmar:

Me like!

#4 - - dusko.s:

Ah vad härligt det där ser ut. Man borde inreda sitt hem efter hela uppslag i såna där inredningstidningar. :)

#5 - - Caroline:

Håller med dig. Bra material som är vackra o ger en stilren men harmonisk känsla!



Må gott

#6 - - Åse - Interiörguiden:

Det är verkligen ett jättefint uterum, snyggt med den svarta färgen som ramar in naturen.

#7 - - Josefine- at home:

När jag och sambon flyttar till hus är ett växthus ett måste. Helst ett stort sådant där jag får plats med ett litet möblemang men samtidigt kan odla en massa tomater och vindruvor:)



Ha en skön helg!

#8 - - Susihus:

Så fint, blev så sugen på något liknande...

#9 - - jea:

Sånt där uterum skulle jag gärna ha :)

#10 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Oj vad fint! Sådär kan jag gott tänka mig att bo! :D

#11 - - tina:

växthuset kommer från Rosenberg Wase Design och heter SOLSIDAN

www.rosenbergwase.se

Upp