» Armband från Edblad & co



Ett fint stycke armband från Edblad & co som blev mitt idag när jag och Anton var på stan en
sväng innan jag skulle jobba. Vi var där i ett helt annat syfte, men det är en annan femma. 

Om ni nån gång är i Nyköping så måste ni göra ett besök på Kanel.
Det är där alla fina saker finns. Allt man ser på internet och blir förtjust i.
Det är där jag köpte armbandet. Dessvärre har de ingen hemsida.
» Mode | |
#1 - - Madeleine:

Jättefint armband du har hittat!:-) Åh, Kanel den affärn är jättemysig, man vill nästan ha allt man ser där, det brukar alltid bli en vända dit när jag besöker Nyk.

#2 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Tjusigt!

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Vilket fint armband!

#4 - - Pamie:

Skitsnyggt armband! (ursäkta mitt språk) ;)



O Glad midsommar på dig!

#5 - - Pamie:

Skitsnyggt armband! (ursäkta mitt språk) ;)



O Glad midsommar på dig!

#6 - - Anonym:

Skitsnyggt armband! (ursäkta mitt språk) ;)



O Glad midsommar på dig!

#7 - - Pamie:

Skitsnyggt armband! (ursäkta mitt språk) ;)



O Glad midsommar på dig!

#8 - - Pamie:

Oj oj, var inte meningen att skicka så många kommentarer haha var något fel på sidan men trodde inte att det skulle skickas.

#9 - - Caroline Nordberg:

Hejsan! Jätte snyggt armband! Tänkte höra om du är bra på prensenttips? Till pappos. Så svårt att hitta på! :-(

#10 - - Annelie:

Åh dom gör så fina smycken! Jag måste nog ta mig en sväng in till stan!

Upp