» Hästar där hemma igen



I sommar har vi fått två tillfälliga familjemedlemmar som jag tror att vi kommer ha mycket roligt med.
Inte minst med kameran i högsta hugg. Nu är det som det ska vara - hästar hemma hos mamma och pappa.
| |
#1 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Åh vilka fina! Jag älskar hästar :)

#2 - - Åsa:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Vilka snyggingar! Den mörkbruna var riktigt tjusig! :)

#3 - - Alexandra:

Såå fina hästar.Håller med ovanstående kommentar,vilka snyggingar!!!

#4 - - sofia:

Hej!

Länge sedan!

ÅÅÅÅÅÅ Vilka fina hästar krama dom mycke å länge från mig!

Vet ej om du hört att jag har varit tvungen att låta min gumma galoppera vidare till gröna ängars land.

pga lösa benbitar i v bog!



Hoppas ni har det bäst!!=) hälsa Anton!

Mvh Sofia W



Upp