» Hus i Skåne



Bilder: Boningen Mäklarfirma

Det är nästan så att jag vill packa mina väskor och flytta till Skåne när man trillar över så fina hus som det ovan. Jag fastnar för vita hus med svarta delar (planket och förrådet i det här fallet), färgerna kompletterar varandra och gör huset mer intressant. Den stora uteplatsen med ett inbyggt trä är en annan favorit. Trädet ger verkligen en härlig känsla och livar upp en annnars ganska stor och anspråkslös uteplats. Köket är precis som jag vill ha det, med en lång köksbänk med fönster. Huset är försett med flertalet olivträd som ger en känsla av enkelhet. Vita trägolv, walk-in-closet och en annorlunda och unik sänggavel. Hur fint som helst.

Vill ni se mer av detta hus kan ni klicka HÄR.
» Inspiration Hem | |
#1 - - Dessi:

Klart ni ska flytta ner till Skåne! Här som är så fint! :)

#2 - - Caroline:

Ojojoj, nu träffade Amors pilar mitt hjärta också. Det är ju PRECIS så här jag vill bo också. Helt ljuvligt! Värt en bloggning hos mig också tror jag. Ha en bra dag!

#3 - - Susihus:

Oj så fint! Blir oxå sugen....

Må gott

Upp