» Enkla tavlor gjorda av presentpapper





Dagens lilla pyssel. Tavlor gjorda av presentpapper. Enkelt att göra och lätt att byta ut när man tröttnar.
Tycker att det blev en kul färgklick i köket. Funderar på att köpa fler tavellister nästa gång vi är på IKEA.
Antingen en till att ha under den vi redan har, eller kanske nån till andra sidan av bordet och rummet.
Och stolar. Jag vill verkligen köpa några fina stolar. Tänker mig lite modernt, rufft och coolt.
Blandade stolar, inte en och samma runt hela bordet.
| |
#1 - - Jenny:

Det är så kul att pyssla - smarta tavlor :-) Kram Jenny

#2 - - Alexandra:

Riktigt snyggt!!Har du blandat olika presentpapper?

kram kram!!

#3 - - Sofie:

Tuffa dom blev! Jag brukar göra tavlor av tapetbitar :) Bara fantasin som kan sätta gränserna vad man kan använda sig av! Om jag får fina födelsedagskort brukar jag rama in dem med.



Ha en fin dag!

#4 - - Sofie:

Vilka coola och fina tavlor du gjort! :) Det är fint att mixa stolar runt ett bord. /Sofie

#5 - - L:

Mycket fina tvlor, kul med lite färg och något som är anorlunda :) Tänkte passa på att fråga, såg att du har en kartell lampa, hur städar du din? Står och puttsar i evigheter på min rosa men ändå så blir det städränder på den :P vore tacksam för tips :)

#6 - - Hemlängtan:

Jättesnyggt! Och som du säger, så lätt att förändra!

Jag är helt tokig i presentpapper, har samlat på mig hur mycket som helst.

Kram Jenny

#7 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vilka snygga tavlor du har gjort!

#8 - - Sandra:

SNYGGT! Så enkelt och så billigt men kan bli hur snyggt som helst :)

Ha en fin kväll!



Kram

Upp