» Little studio



Bilder: Little Studio

Jag älskar inramade illustrationer, grafiska mönster och bokstäver.
Och det är kul när man hittar nya, fina illustrationer och illustratörer.
Inredningsbloggaren Mamamekko har, tillsammans med en annan kreativ själ som hon träffade under hennes utbildning i grafisk design, precis slagit upp portarna till en ny webshop. Här hittar du posters både för vuxna och barn. Färgglatt för de små och svart och vitt till de stora. Eller tvärtom!
Jag har definitivt hittat några stycken som jag skulle kunna tänka mig att slå till på.
» Inredning & design | |
#1 - - angelica:

Tack för de fina orden :)

Vilken himla fin blogg du har! Ska ta mig tid och kika igenom den mer imorgon tänkte jag, men de översta blogginläggen är helt i min stil!

#2 - - Caroline:

Supersnyggt. Blir du också länkad till från andra inredningsbloggar nu? Då är man stor. :-)

#3 - - Alexandra:

Hittade också till hennes webshop,håller med om att det finns fina posters där.Kram kram!

#4 - - Therese:

ohjäklar vad snyggt! nu funderar jag också på att kanske slå till..

Upp